Kategorier

söndag 8 juli 2012

Inbyggda reflexer

Det finns saker som jag finner väldigt intressanta. Ibland när man står vid en dörr och inte får upp den, tänker jag automatiskt. Den är låst.. Detta stämmer väldigt ofta, men det finns ju andra faktorer till att man inte får upp den. Den kanske bara kärvat fast. Detta har hänt mig många gånger, att jag bara står där och kollar på dörren och sen kommer det någon och ska "känna" och får upp den. Alltså då vill jag bara ahhhhh skrika. Blir samtidigt sur på den som öppnat dörren för att den visade att den var öppet, men det fulaste i det här är att jag blir arg att det är öppet när jag trodde det var stängt även att jag ville att det skulle vara öppet först.. Invecklat det där! Aja nu vet ni i alla fall. Jag har jobbat idag, vill vara med någon ikväll för jag är ledig imorgon så jag tror jag ska göra det! :D Tjo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar