Kategorier

torsdag 11 april 2013

Feels so real now

Idag har jag haft min bästa dag här hittils. Jag har träffat jättegoa Svenska tjejer som bor här och jag tycker det känns väldigt bra. Nu är det också människor i mitt liv här utanför hemmet, det känns väldigt bra. Är väldigt stolt över migsjälv också. Jag är en tjurig person som inte ger upp i första taget och det vet alla som känner mig. Har redan lärt mig så otroligt mycket om mig själv under tiden jag varit här. Alla borde testa på att bo någon annan stans långt hemifrån i en annan familj, för det som händer en själv är som ett lotteri i hur man ska reagera, känna och allt sånt. Det har jag insett nu. Alla är så himla olika. Vissa längtar hem i början, vissa får hemlängtan när smekmånaden är över. Vissa har det aldrig mer eller mindre och vissa får till och med sjukliga symtomer på hemlängtan. Man vet helt enkelt inte hur man reagerar för ens man är där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar