Kategorier

tisdag 23 juli 2013

I'm on top of the world heyy!

Hejsan! Jag har inte bloggat sen jag for till Malung. Det var för det första i stort sett omöjligt med teckningen jag hade där. Sen bodde jag i tält så hade ingen dator med mig precis! ^^ Men resan var jättekul, vi sov i tält varje dag i 7 nätter och var borta 8 dagar. Dem första dagarna var vi i Malung, där det var dansbandsvecka, sen for vi till Leksands sommarland och var där till på lördag. Efter det så for vi uppåt och sov i Östersund lördag till söndag och for hem på kvällen (hittade massor med fina saker jag och Gabbi när vi gick på stan på söndag). Jag var hemma i Alvik 04.30 på måndags morgonen, sen vaknade jag då pappa kom in 10 och såg att jag var hemma :)

Vi har haft supertur med vädret. Sol VARJE dag och inge regn mer än när vi låg och sov någon natt i tältet, vilket inte gjorde någonting! Fick träffa Rickard också när vi var i Östersund och han skulle upppåt mot Strömsund!! :) Kramkram!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar