Kategorier

onsdag 11 september 2013

Där palmerna bor!

Hejsan! Jag har jobbat ganska mycket dem senaste veckorna så har inte vart så aktiv. I helgen ska jag i alla fall till Rickard. Han ska jaga älg så jag planerade att följa med, har vi tur så kanske jag får se om han skjuter någon, har aldrig vart med om det fast jag följt med pappa ganska mycket.

Längtar till Thailandresan, då ska jag verkligen slappna av och bara ha det bra!!! Ta dagen som den kommer liksom :) Blir andra riktigt stora resan på mindre än ett halvår då jag var i USA nyligen. Jag tycker det är kul att besöka olika länder. Skulle hellre fara till ett nytt land bara just för att det är roligare att se olika länder istället för samma flera gånger. Dock USA vill jag tillbaka till i framtiden och bara resa där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar