Kategorier

söndag 22 december 2013

Let's go hey ho hunger games ikväll med hjärtat

Hejsan! Uppdatering av vad som hänt senaste!

Var bl.a på julbord med jobbet i fredags. Rickard och hans pappa var också där. God mat som bara den och härlig underhållning. Vi båda var lite trötta så vi for lite tidigare, hade bil och åkte inte buss som dem andra. Så vi for hem och tog det superlungt och somnade relativt tidigt. På lördag så städade jag, tvättade kläder, bakade bröd och var på kalas på kvällen. Käkade supergod smörgåstårta och tårta som Rickard´s mamma hade bakat. Brödet jag bakade blev supergott! Det kommer jag göra fler gånger. Så nu är det mesta avklarat innan jul. Nu är det slå in alla paket som är kvar bara.

Ikväll ska jag och Rickard se The Hunger Games - Catching fire! Den åsså den nya hobbitfilmen vill jag se på bio nu när vi båda är jullediga. Grymt mysigt att vara lediga samtidigt under jul.

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar