Kategorier

tisdag 27 oktober 2015

Anna-Mi Svedjekrans Luciakandidat 2015

Hejsan mina fina vänner!

Jag har inte bloggat på ett tag för det har hänt väldigt mycket både med skolan och privat så nu tar jag mig lite tid att skriva ett ordentligt inlägg för detta är något som känns viktigt för mig.

Är bara så sjukt tacksam för det liv jag lever idag och kunde inte tacka nog min finaste ängel till pojkvän och min fantastiska far. Jag har verkligen ett guld liv för att alla som jag har runt om mig tycker jag väldigt mycket om och värderar högt. Jag vet inte men det känns som att mitt liv har bara börjat och det ska bli så roligt att umgås och sjunga med dessa fantastiskt duktiga tjejer. Jag är en av dem känns bara jätteroligt. Rösta gärna på mig på kuriren. Jag är bidrag nummer 1. Tack och kram <3

Bild: Per Lundström 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar