Kategorier

söndag 10 juni 2012

Farväl älskade Grans



Delar av NV09 på bal 2012


Tack för allt tjejer! <3



Några år äldre, student 2012

NV09 är bäst!! <3 Älskar er!

Tack Gabbi för den här tiden! <3

Idag är det söndag, två dagar sen jag tog studenten. Det har varit helt galet kul, balen var fantastisk! Jag förstår inte att det är över. Tre år gick så fort. Jag vill tacka alla mina lärare, ni har betytt så mycket för mig, ni har varit rättvisa och superroliga att ha som undervisare. Tacka vill jag också till matpersonalen som alltid gör så god mat och fritidspersonalen som varit hjälpsamma under alla år. Tack också till personer som bidragit till den stora utveckling som jag genomgått under Granstiden! Tack till er! Tack till klass NP NV09! Ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar