Kategorier

onsdag 23 maj 2012

16 dagar till studenten!

Paniik! Det är snart studenten och det är nervöst, jättekul, asläskigt, spännande och alldeles jättesorgligt att behöva lämna Grans naturbruksgymnasium. Jag älskar min skola. Maten, lärarna, kompisarna och skolområdet är någonting jag vet att jag kommer sakna. Dem stunder man haft som har varit underbara kommer jag minnas för alltid. Jag kommer verkligen vara ledsen när jag kommer behöva lämna skolan med dem bästa tre åren av mitt liv.


Hur jag fick dessa tankar var för att idag pratade jag med mina vänner i klassen. Vi pratade om vi hade testat mössorna och jag kom på att jag inte hade det, bara när vi fick dem. Så när jag kom hem ville jag såklart testa den. För det är ju snart dags för den STORA dagen. Puss och kram gummibanan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar