Kategorier

fredag 24 augusti 2012

Galen vecka!




Nu sitter jag och Anneli vid datorerna, vi skulle ha en föreläsning på 2 timmar som läraren drog ner till 30 minuter. Det känns grymt skönt. Nu får jag ju äntligen tid att berätta vad vi gjort! För det har verkligen varit grymt kul :D På onsdag så bestämde våran grupp Teas monsterkillers för att käka pizza innan myrruggbun. Sagt och gjort så samlades vi och åt hos Hanna våran ledare. Där körde vi också leken tidningsleken (väldigt rolig lek måste jag säga^^). Sen så var vi på fältdygn med skolan. Vilket var helt fantastiskt. Vi gick hela dagen och när vi kom fram så spelade vi pingis, brännboll, badade bastu och grillade. Var helt fullspäckat schema. Många trevliga människor har jag mött och tror jag kommer trivas bra här :) Bilder kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar