Kategorier

måndag 20 augusti 2012

Jägmästare dag 1

Hejsan! Nu har skolan kört igång och jag har träffat jättemånga nya människor som alla kommer gå i min klass. Igår hade vi middag på kårhuset och jag fick träffa mina klassisar :) Hur många som helst kändes det som när jag inte är van med sånna stora klasser ^^ Har inga bilder än, ska lägga upp när jag börjat fota och sånt :) På onsdag ska vi på fältdygn, gå och sen sova över i skogen ^^Härligt! Jag längtar. Imorgon är det myrfotboll och "sauna"som dem säger här. Jag kallar det fortfarande bastu. Men jag hör av mig mer när jag inte har fullt upp med nollning och skola! Vi hörs :)

2 kommentarer:

  1. fy fanken vad roligt anna-mi! hoppas allt går bra med dig tjejen!! <3 may the force be with you!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maja! <3 Saknar dig! Ska försöka komma och se din nya lägenhet någon dag när jag har vägarna förbi! :)

      Radera