Kategorier

onsdag 21 augusti 2013

Simply the best

Hej! Senast som hänt mig är att jag vart hos Rickard några dagar i Morjärv. Jobbade idag till 21.00, sedan for jag och jogga 6 km, vilket var riktigt skönt! Jag och Rickard ska börja hårdträna nu och bli fit hade vi tänkt :) Så det är målet! Vi var och gymma igår och tog en promenad på morgonen. Sen så travade vi väll en 10 skopor med ved också igår, vilket också räknas!!

Topar har också fått bli en riktig terapihäst nu, han har haft turridning tillsammans med mig på ett läger för barn med funktionshinder, riktigt skojigt att han funkar så bra och att barnen gillade honom så mycket! Kul kul :)

Aja nu så ska jag då sova för imorgon ska jag och Gabbi gå på stan och hitta på något!! Kram :)
For och drog ut alla kontakter då det en dag såg ut så här! 

Nu mera än terapihäst!!

Har väldens finaste pojkvän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar