Kategorier

onsdag 16 oktober 2013

Favorit i repris

God kväll :)
Idag så har det flyttats träskrot som tippades på Morjärvs majbrasa vid folkets hus. Vi tog en liten drickpaus och då låg det ett A4 stort Yatzy som Rickard köpt på GK till Thailandresan, (i fall man vill göra nått lugnt på resan nån kväll). Det var faktiskt riktigt mysigt att spela yatzy.Varför gör man inte det oftare.. ? Man borde ta sig tid med sällskapsspel för det är ju faktiskt väldigt kul. Underskattad underhållning i dagens samhälle måste jag säga!

Hit är då kylan på väg på riktigt och imorgon väntas snöstorm, men snaaaaart befinner jag mig i det varma Thailand, 1 vecka kvar nu!!! Ska uppdatera vad jag gör och bilder från Thailand, så man kan ha något att kolla igenom och njuta av sen då man är tillbaka i Sverige igen. Kram folket, nu blir det halv åtta hos mig och bonde söker fru :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar