Kategorier

söndag 20 oktober 2013

Protein

God morgon :) Har precis käkat frukost bestående av kesella hallon och ett ägg. Jag tror på att äter jag mer protein så känns det som jag håller mig mätt längre och att träning ger mer resultat med fler proteiner än vanligt och med mindre kolisar. Vet inte hur mycket det här stämmer, men för mig är det bara så :) 

Idag ska jag packa, ska till Alvik för jag ska jobba i Luleå måndag och tisdag! Sen onsdag ska jag fixa dem sista grejerna innan jag reser. Måste klippa mig , men frågan är om jag ska köra på en billig klippning i Thailand eller ett säkert kort här hemma!? Jag tror nästan mamma ska få klippa mig innan vi far. Det har hon ju gjort mina första 15 levnadsår tills jag kom på att jag vill testa gå till frisör! Aja, det blir nog bra dethär! 

Sen ska jag köpa bingolottor för jag och Rickard ska spela med hans farmor och farfar ikväll :) Bara för mig och sätta igång dagen, kraaaam :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar