Kategorier

tisdag 30 december 2014

Gott Nytt År !!!! ♡

Hejsan!!!

Vet inte än hur jag ska fira in det nya året än. Brukar alltid äta god mat och se på fyrverkerier!! Sen dyker det ju oftast upp något man vill göra. Ska i alla fall passa på och säga att det här året varit innehållsrikt som bara den. Allt som jag vart med om i år går liksom inte att sammanfatta i några få ord.

Det har vart fantastiskt på många sätt men också väldigt tungt. Fick ju bland annat säga farväl till min häst Topar som nu äter äpplen i himlen. Fantastiskt har varit att få dela Rickards framgångar i skyttet som värlsdmästare och hans benämning som årets Morjärvare. Jag har också fått en hel del nya vänner och framförallt for jag och hämtade en mycket saknad del av mitt liv sen Topar försvann. Resan till Stockholm, då jag hämtade min häst Frann från Frihamra.

Kära vänner ha ett bra år och ta hand om varandra. Ha det bäst 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar