Kategorier

tisdag 28 april 2015

Norrbottens idrottsgala 25/4 Luleå

Hejsan!

Tänkte göra en sammanfattning av helgen som varit.
Rickard var som sagt nominerad som årets manliga idrottare på Norrbottens idrottsgala som höll till i Luleå i år. Det var kavajkod så Rickard fick inhandla en kavaj och byxa till de. I alla fall så i lördags var galan och vi båda hade väll inte så stora förväntningar då vi aldrig varit på någon gala innan. Vi hade dock jättetrevligt och galan var ju fantastisk. Härliga och trevliga människor träffade vi och så var de bra underhållning under kvällen. Bland annat var Kitok där och uppträdde och vi hade bra platser så vi satt närmast scenen. Dem var grymma live!

Sedan så var det kul att se alla prestationer som gjort under 2014 och hur glada och fina alla var på galan! Rickard nominering spelades upp och jag fick rysningar <3

Sedan så hände en grej på galan som för mig var positivt och oväntat som jag kommer berätta om snart då allt är bestämt. Det är verkligen en super-rolig grej när det gäller mitt sjungande. Berättar då jag vet att det är färdigt och spikat!!!! :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar