Kategorier

tisdag 15 januari 2013

Au Pair that won't hesitate

62 dagar kvar i Sverige. Sen går flyget..

Mina tankar har mycket funderat på hur man förbereder sig på bästa sätt innan man ska vara borta 1 år från Sverige. För mig blir det att umgås så mycket som möjligt med nära och kära, dem är ju det käraste jag har här så..

Mer tankar som kommit upp nu när man vet att man ska vara borta så länge är många. 


Jag försöker förbereda mig mentalt innan resan. Så klart är man med alla andra bra känslor lite orolig för att resan ska gå bra, att det kommer bli ett trivsamt år och massa andra saker man inte vet hur dem kommer bli. 

Ska bli kul och väldigt spännande att skriva om och se USA! Kram :)

4 kommentarer:

  1. Åh, jag måste få träffa dig innan du åker!! Går du kvar i Umeå? För ska till Luleå på onsdag nästa vecka om du vill träffas? Vet dock inte hur mycket tid jag har ska kolla på en skola :) Har bestämt mig för att bli frisör! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men självklart!!! Det kan du skriva upp! :) Ja det gör jag, ja det hade jag jättegärna gjort, ska till doktorn mest troligt nästa vecka så då är jag nog också i Luleå! Nämen galet!! Vad kul, lycka till :D

      Radera
  2. Btw jag är himla stolt över dig att du är så modig och åker till din dröm kontinent! Du kommer äga där borta!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maja <3 haha, ja nu får amerikanarna vara beredda alltså!! :P Jättestolt över dig att du bestämt dig och ska börja frisör. Du kommer bli grym Maja! :)

      Radera