Kategorier

tisdag 5 februari 2013

Nu är jag hemma igen

Hejsan!

Jag har haft en fantastisk vistelse i Stockholm. Har knappt hunnit med att skriva här!

Igår snackade vi om alla resor vi gjorde sommaren 2010 jag och Billy. (Öland, Göteborg, Linköping osv) sen så såg vi Saw. Då skrämde han mig så jag höll på att dö + att den var väldigt läskig också vilket inte gjorde saken bättre.

V somnade inte för ens 02.00 och gick sedan upp 06.00. Billy och jag käkade frukost sen följde han mig till T-centralen och visade vart buss 69 (mot ambassaderna) gick. Där tog vi farväl och sen så hamnade jag på ambassaderna helt plötsligt och fick träffa massor av au pairer. Några skulle till San Francisco och fara samma dag som mig :D Jippi, dem är nu facebookvänner, så vi kan hålla kontakt inför resan.


Ha de bra kexchokla :)

2 kommentarer:

  1. Låter ju helt awesome Anna-Mi Jag hoppas bara att vi hinner ses innan du åker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska vi absolut göra!:)

      Radera