Kategorier

onsdag 13 mars 2013

Denna blogg kan du följa mig i USA

Jag kommer skriva och uppdatera på denhär bloggen för alla intresserade :)

På fredag morgon far jag till Stockholm och ska hänga lite med en kompis innan jag far vidare. Jag har sagt hej då till i stort sett "alla" (svårt att få ihop så man gör det, men har ändå haft tur och träffat väldigt många nu innan jag ska fara) förutom pappa och Kenn då. Eftersom dem lämnar mig på flygplatsen. Inatt är alltså näst sista natten hemma innan jag far till USA, allt börjar kännas så verkligt nu!!

Är vi lika?

Dekorerade min väska idag så alla ser att det är MIN :) Den är fylld med massa svenskt godis också, till en godispickninck med dem andra länderna och till den Svenska au-pairen som är hos min familj nu :)

Fick 40 dollar av Strömbäck och Hjorth-familjen utöver demhär 250 dollarna, Tack!! :D

Jajamän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar