Kategorier

torsdag 14 mars 2013

Ner-ner-nerviiigt

Imorgon far jag till Stockholm, bor hos en kompis från fredag-söndag. Det ska bli kul. Sen bor jag på Connect hotel söndag till måndag. Där jag kommer äta sista Svenska frukosten innan jag drar. Sedan tar jag direktbussen till Arlanda och möter upp dem andra au-pairerna som ska åka från Arlanda. Klockan 11.40 bär det av till London. Där kommer det nog vara mera au-pairer, från andra länder och så.

Jag har nästan inte packat några kläder, bara för dem fösta veckorna, men är nervös att jag tagit med för lite/för mycket. Men det mesta är typ presenter, medeciner och godis som kommer gå åt där. Alltså inte så mycket packat från Sverige som ska hem sen igen.

Kommer inte blogga för ens jag får internet när jag är i USA och det vet jag inte när det blir. Så ni vet det!

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar