Kategorier

söndag 17 mars 2013

Morgon från helvetet!

Alltså himlar vad rädd jag vart på morgonen idag!! Jag gick ju dum som man är in på facebook dagen innan man ska fara och ser att det står att man ska ta med SEVIS....vilket jag inte ens visste om jag hade med mig!! Kollar i mina papper med panikångest och hittar inget SEVIS-papper... Så jag med inga pengar på mobilen, hade som tur var internet där jag befinner mig, mailade en annan tjej som ska fara imorrn och hon skickar ett papper jag aldrig har sett.. NU kom den riktiga hyperventilationen...för jag är 100 mil hemifrån vart det pappret i sånna fall skulle befinna sig. Sååå då mailar Julia mig på fejan samtidigt: hej!- Då säger jag att hon måste ringa mig NUU!!
     Hon ringer upp jag har gråten i halsen och berättar att jag inte har alla papper för att åka.....så nu är jag köörd! Pappa skulle fara hem och söka pappret åt mig och sen skicka med sas var det tänkt. cultural Care har inte heller öppet så jag kunde ringa dem en panikdag som denna.. så jag fortsätter prata med den andra au.pairen som far imorgon och då börjar jag lugna ner mig och läsa vad som egentligen står på mitt papper.          Hon skrev ner alla saker som stod på hennes och jag på min, då ser jag ju att trots olika papper har vi  samma information och allt...så vi har fått olika papper bara visade det sig, så nu förhoppningsvis ska allt gå enligt planerna imorgon. Sånt här händer när man stressar upp sig själv! God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar