Kategorier

fredag 10 februari 2012

Fredag

Hejsan!

Idag så var det sista dagen innan praktiken börjar. På söndag kommer jag och Gabbi infinna oss i Kittelfjäll för våran praktik som kommer vara 3 hela veckor! :D Ska bli superkul! Jag kommer lägga upp massa bilder från Kittelfjäll och från resan sen på söndag! :) Sedan när vi kommer tillbaka så är det LOV dirrekt efter, så vi kommer inte vara på skolan på 4 veckor.

Eftersom jag då går nv och där plugg automatiskt blir en stor del, så har vi fått jobba in under dessa veckor i skolan för att vi ska kunna fara på praktik utan att det drabbar skolarbetet, så efter dessa innehållsrika veckor ska det bli skönt att inte längre ha skola att tänka på ett tag. 

När det gäller skolan just nu så har jag enligt mig själv varit duktig, för jag har gjort bort allt som man ska tills nu, vilket betyder typ ganska många prov och inlämningar är bortgjorda! :)
 Och för att detta skulle bli gjort krävdes ansträngning! och jag kan säga ärligt att spännings-huvudverk är nog någonting jag upplevt dem senaste veckorna p.g.a. detta, så till alla 3:or på gymnasiet, vi måste kunna härda detta för att klara skolan, eller någon kanske gör något annat för att inte få det?

Så till alla er 3:or på gymnasiet! Ni gör det verkligen jättebra! här kommer en lösning på alla problemen; ta en värktablett och allt blir exakt likadant som det var innan! :D Superbra! :D...... NOT-.-' .... ett tips som kanske funkar lite bättre; ligg på spikmatta istället, funkar mycket bättre enligt mig!


Känns ändå lite vemodigt att skolan snart är över för jag älskar Grans!

Kram på er tills nästa gång!! ^^)

Från förra året då min storebror tog studenten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar