Kategorier

måndag 27 februari 2012

Happy face!

Hej! :) Jag har nu kommit tillbaka från praktiken och befinner mig nu i vårt fina boende. Kan berätta lite mer om det som hände igår.

För det var så att jag och Gabbi hade redan hade fått ett boende på Kittelgården och precis efter vi sagt god natt till varandra så ringer det på min telefon. I telefonen får jag reda på att vi måste flytta, packa ihop våra grejer och bo på ett annat ställe.

Min reaktion var ändå positiv trots att det var sent på kvällen... efter ganska många flyttar så blir man lite less på att packa upp och ner. Tre av våra jobbarkompisar (två av kockarna och en receptionist) kommer till Kittelgården på skoter och vi far efter dem till det nya boendet..  Först så hade dem inte rätt nyckel med sig så vi fick vänta i förådet på nyckel. Jag och Gabbi väntar med "kockarna" och när vi får den rätta nyckeln och går in... så var känslan helt otrolig! Efter standarden vi har haft så kändes det som  att komma in i ett cribs-hus xD Kungligt var det! Ett helt hus för bara mig och Gabbi, vi hade bastu, eget kök, egen toa och sköna sängar! Kan inte begära något mer xD

Idag har vi varit liftvakter i barnliften :) Tacksamma åkare har vi hjälp :) Så det har känts bra, Kram! ^^




















Blev liiiite förvånad när jag såg dessa!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar