Kategorier

torsdag 23 maj 2013

Ajajaj

Alltså fy fan för tandvärk..först började det med visdomständerna och nu efter det har jag börja bita ihop på nätterna på grund av det..så nu har jag jätteont i en tand! Kunde inte sova förra natten och den här hoppas jag få sova. Ska i alla fall till tandläkaren i morgon bitti och få det fixat så känns ju underlättande! Det har liksom blivit en infektion som spridit sig till resten av kroppen så har fått feber och allt av den dumma tanden...Alltså kan inte ens äta..hade jag haft en tång hade jag övervägt att ta ut den (haha, kanske inte) men fy vad mycket ont en liten tand kan ställa till med! Ajjjjjjjj!!!

Till det bra! Imorgon så far jag till Umeå och ska träffa massa kompisar!! Det ska bli skitkul :D

HOPPAS JAG KOMMER KUNNA SOVA TROTS TANDEN

GOD NATT








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar