Kategorier

fredag 3 maj 2013

Stranden

Blir ett flerdagars inlägg idag. Måste berätta att jag firade valborg i California i tisdags. Var det underbaraste på mycket länge.. Jag njöt av solnedgången och vi grillade och hade en liten brasa på stranden. Det var bara Svenskar och vi alla tror jag kände att vi tagit med valborg till Kalifornien. DEt var underbart helt enkelt, bara sitta till det blev mörkt ute och tända ljus. Mycket trevligt iaf :)

Sedan så har jag, Felicia, Martine och danska tjejen Mette varit på stranden idag. Det var typ 30 grader ute idag så var väldigt varmt, men väldigt skönt samtidigt. Jag har märkt att Amerikaner har typ samma klädsel i varje väder. Med tanke på värmen verkade dem inte alls vara speciellt brydda om det, några hade allt på långbyxor och hoodtröja! Aja. jag har inte många dagar kvar här på Alameda. Har fått en ny familj i New York nu, så är väldigt glad för det. Kram :)







2 kommentarer: