Kategorier

fredag 17 maj 2013

The right time to come home

Hejsan!! Jag ångrar ingenting, jag är glad att jag for till USA..jag har lärt mig så otroligt mycket om mig själv. Jag har hunnit känna hur det är att vara nästan hemlös, inte ha några vänner i närheten (inte närmare än på andra sidan USA vill säga), upplevt otroliga saker, levt i en amerikansk kultur, stött på kulturkrockar, fått kommunicera allt på engelska och mycket mer. 10 månader till hade planen sett ut som, men allt som varit 2 månader för mig är inga vanliga 2 månader, dem betyder så mycket mer, både på gott och ont. Jag är glad att jag fick uppleva det här och säger hej då till alla som är au pairer här just nu, vi ses igen ❤ och till alla där hemma, vi ses snart ❤

P.S.
Felicia, jag är jättetacksam att jag fick bo hos dig och din värdfamilj, hälsa dem från mig, utan dig hade jag vart tvungen att fara hem tidigare!❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar