Kategorier

söndag 18 januari 2015

Då var det snart dags!

Hejsan!
Vart ju sjuk för en vecka sen i luftvägskatarr och är väll fortfarande inte helt bra än så hoppas på att vara bättre i morgon, för då börjar skolan!!!! Kan typ inte fatta att det redan är 19 januari imorgon. Tiden går så fort. Rickard har vart borta 8 dagar med och kommer nu hem från tävling. Ska hämta han på en halvtimme.

På hästfronten så upptäckte jag att Alfur kliat sig väldigt mycket under halsen så det som skrapats bort päls och blivit små sårskorpor i huden. Ringde till M, hans ägare och hon tyckte jag skulle känna igenom om det var små finnliknande saker i huden på andra ställen. I sånna fall är det inget farligt och det läker av sig själv.
I veckan ska jag också försöka få hit hovslagaren så jag får sko Frann för första gången. Då jag tänkte ta hjälp av Johannes i Ersnäs nästa helg som draghjälp!
Ska bli riktigt spännande faktiskt :)


Mest troligt regnskållor trodde M, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar