Kategorier

fredag 6 mars 2015

My home is my heart

Hej!

I veckan har jag inte haft så mycket skola eftersom jag gjort klart allt redan. För jag tänkte det är bra att ligga före så om man får lite mycket skola ett tag så kan man fokusera på det. Nu har vi snart 2 veckor då det är omtentaperiod så eftersom jag inte har någon omtenta så kommer jag vara ledig istället. Vi har bara grupparbetet kvar så det är därför jag behöver vara i skolan nästa vecka och idag.

Igår kom jag, Julia och Magda hem från kojan uppe i Lillfällberget. Vi gjorde en spontantripp dit då vi var less att vara hemma och alla kunde för en gångs skull följa med! :)

Vi tog oss dit när det var plusgrader och så man sjönk i skoterspåren dit, hemvägen på morgonen hade det vart minus så då var det hårt och lättare att gå hem.

Nu idag har jag bara varit på skolan och nu har Rickard kommit hem från Morjärv och sin praktik, dessutom så har jag köpt nya lakan och satt upp sänglampan, vart nöjd :)!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar