Kategorier

onsdag 7 mars 2012

Internationell

Är äntligen hemma nu, jag tycker det är skönt att  få vara hemma, helst nu när jag rest runt så mycket, älskar känslan att vara hemma :) Denna dagen har bestått av 2 mil längdskidor med mamma. Snart ska jag se Top Model Sverige, får se vem som åker ut idag? Hoppas Victoria som kommer från Luleå (där jag själv bor) får stanna länge. Nu så har jag ännu en look alike, min storebror tycker jag personligen är väldigt lik Harry Potter ( Daniel Radcliffe).




Then I want my readers abroad (Germany, USA, Russia, Oman and Benin) to know that I think it's great that you are reading my blog, just wondering how you are doing with the language, are you Swedish, understand Swedish or do you have to translate? =)  Love to know! ^^


Kenn (min storebror)     look alike .....                                                    Daniel Radcliffe (känd som Harry Potter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar