Kategorier

torsdag 1 mars 2012

Home sweeet home

Nu är jag hemma igen :) När jag kom hem så for jag och pappa och invigde min lilla bys nya pizzeria, smaskens! Nu är det start på det nyttiga livet igen :/ Varför kan inte kroppen bara må bra av allt som är fullt med massa socker och sånt för? :(

Morgonen startade i Kittel för sista gången, på ett bra tag i alla fall, känns konstigt just nu, men jag vänjer mig nog snabbt tillbaka igen. Natten var helt fruktansvärd!! Jag vaknade till av att det lät som att huset skulle rasa in, fyyyyyy alltså, så himla rädd jag vart, dock var det bara snö som rasade från taket som tur var! Sen när vi vaknade och skulle gå ut för att ta bilen till området så var bilen flyttad av snön och fast satt den också, så det var bara att börja skotta snö. Blev bara 10 minuter sena trots motståndet, aja, vi fick ju morgongymnastik som tur var :D
Fick en kram när vi skulle åka av en av kockarna som jag lärt känna under tiden, trevlig människa allt! Sen fick vi lite gratissaker innan vi åkte, alltid lika roligt med gratisprylar! ^^

Nu packar jag för resan imorgon till Stockholm, ska åka buss ner till Umeå (där mamma och syskonen bor under veckorna, kommer hem på helger och lov).  Sen far vi därifrån till huvudstaden! Gr8 :) See ya!

3 kommentarer:

  1. Vad ska du göra i sthlm? :) Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Liten hemlis fortfarande!;) Kram! <3

      Radera
    2. Var på casting :) Gick ganska bra, fast gick inte vidare :)

      Radera