Kategorier

söndag 11 mars 2012

Imorgon börjar allvaret

God dag, idag har jag inte gjort speciellt mycket. Somnade faktiskt på eftermiddagen för att jag blev supertrött. Sov två timmar, tillhör inte vanligheten. Mamma trodde det berodde på lågtrycket som kom för hon blev också trött och sov samtidigt som mig, wierd. Senare på dagen packade jag till skolan som börjar om imorgon. Har inte varit där p.g.a. praktiken och lovet. Jag bor i lägenhet på vardagen när jag går i skolan eftersom skolan inte är på samma ort som jag bor, därför gäller det att tamed sig allt man vill ha under veckan. Har inte varit på skolan på 4 veckor så känns jätteskumt att komma tillbaka, men ändå kul och träffa mina kompisar som jag inte träffat sen dess.


Måste bara berätta en rolig grej som hände igårkväll!


Taget från min facebookprofil:
Vi ser på melodifestivalen där en person från ett spansktalande land heter "Carbonara" i efternamn. Då säger mamma "att det är ju samma som att jag skulle heta Älgstek i efternamn"...hahahaha det tyckte jag var askul!
 
Detta är mitt schema denna vecka, vi får nya varje vecka.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar