Kategorier

onsdag 21 mars 2012

Modetips till våren

Till våren kommer det vara färg färg och åter färg. Kanske lite mixat hur man vill och gillar. Sedan kommer det vara pastell och neon som gäller. Själv så tycker jag det känns lite uttjatat med neon, nu vill man ha något nytt och fräscht. Pastell älskar jag! Gillar när det blir lite "gulligare" färgskalor. Själv så gillar jag att blanda helfärgat istället för att tillta mönstrade kläder, så jag kommer nog gå på det.  Den gröna pastell-bikinin (Cubus) har jag inhandlat och min lillasyster köpte den rosa. Blir nog fint när man blir lite brunare.



Nu i vår ska man verkligen njuta av alla färger och ta för sig. Färger gör ju en gladare! Nu kanske fler på stan kommer köra på färg så alla blir små vandrande färgklickar och glada som attan. Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar