Kategorier

onsdag 14 mars 2012

Friheten är när man på körtkortet bär

Hejsan!!! Så jävla lycklig jag är! Har nämligen tagit körkortet ;D Så sjukt efterlängtat det har varit. Jag trodde hela mitt liv att man typ skulle hinna dö eller något innan körkortet, så nu när man har det känns det overkligt!!! Uppkörningen var inte heller nära hur en vanlig uppkörning skulle vara. Utan såklart när jag är inblandad så ska allt bli JÄTTEDRAMATISKT! Eftersom det skedde en krock under min uppkörning?! Alltså hur fasen lyckas man ta körkortet och krocka under samma gång?! Jo, det var inte mitt fel. Den andra personen som körde bilen var den som framkallade krocken och varken jag eller uppkörningskillen hade inte kunnat göra något åt saken. Så han sa att eftersom han inte heller hann ingripa på något annat sätt en mig, så förklarade han att det var det helt enkelt så att personer i trafiken kan göra dumma saker och att det inte är ens eget fel. Så...nu har jag körkortet efter denna, minst sagt speciella dag! Föresten så är det Albert Einsteins och pi:ets (ni vet i matten) födelsedag idag, gör den lite extra speciell också! :)

2 kommentarer:

  1. Jag var jätte nervös över att du vara och tog körkortet! Jag är skit glad att du klarat!

    Ps. lägg upp mer bilder!! :D

    SvaraRadera
  2. tack så mycket Maja!<3 Tack för tipset! Det ska jag göra! :)

    SvaraRadera